Hundrade inlägget!

Haha de ni, jag är gryym ;)

Fy fan vilken helg det här vart! Heeelt klockren, så jävla kul, har nog inte haft så kul på läänge! Fan alltså de borde vara helg varje dag :)

I fredags vart det fulsittning + kravall, så runt sex vart det tvåmans förfest med mig & jeanette hemma hos henne sen for vi vidare till fulsittsen.. där det var helt crazy och urartade redan efter en kvart med matkrig, haha skoja inte att jag längtar efter min overall nu så att man kan kladda ner sig bäst man vill :b
När laget kände sig nöjda med matkrig blev det mellanfest och sedan vidare till kravallen. Jag säger då det, vart en tokigt rolig kväll!
Att sedan försöka ta sig upp klockan sju på morgonen för att knalla iväg till univeristetet för att käka lagfrulle och tagga inför draget var väl mindre roligt.. men vafan de var bara att gå på't igen! ;)
Kan väl inte säga att jag var särskilt hungrig men åt lite och sen var det bara att göra sig iordning med ombyte och sminkning. Jisses så vackra vi var, helt klart var vårt lag snyggast haha! När alla var redo fick vi skjuts in till borggården där det var ännu mer taggande och parad med alla lag bort till tinnerbäcken, fråga mig dock inte vart vi var för jag har ingen koll alls ;)
Äntligen framme vid dragplatsen var det dags! Jävligt kul att se på när folk åker ned i snuskbäcken ;) Sen vart det våran tur och första vi mötte var hmm.. mtk eller nåt, äsch ingen aning de var från chalmers iallafall och de vann vi över, fyyfan va vi är grymma ;) Galenskaperna fortsatt och snart vart det dags för drag nummer två, denna gång mot I:arna, där vi dock förlorade så det vart ett mysigt dopp i bäcken för vår del, looovely! hah, svårt nedfrusna och överförfriskade kom det en minibuss och plockade upp oss för att föra oss vidare till ryd där det vankades bastu & öl, Fint ska det va! Även bastande blev helt galet och pågick hur länge som helst, eller kanske inte men tre timmar kanske? Plus minus. Iallafall var det sjuukt kul och har nog aldrig uppskattat en varm bastu lika mycket som då, för jävla vad jag frös.
Ett par grader varmare och några öl/cider mättare var det ombyte till finkläder då vi skulle på finsittning och få oss lite god mat, välbehövt? JA! Jätte god mat var det och trevligt var det också :) Dock vet jag inte om de ska kallas finsittning just då, för de spårade lite.. men wtf god mat och trevliga människor räcker för mig! :D
Sedan blev de ännu en gång mellanfest och kravall, även denna gång var det sjuuukt roligt och hoffmaestro var där o spelade, yees de kan verkligen sin sak. Vilket drag! Gryyymt
Kvällen fortsatte lika bra som den började och slutade med att vi hamnade på efterfest och kom inte hem förän runt ett idag :b haha, efterfest är inte bra!
Minnesregel till mig själv: sluta efterfesta, de är dåligt och man blir trött, somnar och kommer inte hem i tid.
Nejmen helgen har som sagt vart riktigt riktigt bra och tror det blir svårslaget :) Idag har det annars vart lugn, haft degmys hemma hos Jeanette med tv tittande och ostkrokar, naaajs ;)
Nej nu blir det sömn, behövs verkligen!

bilder kommer imorgon! :) Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0