Grrrr

Efter jag la upp förra inlägget igår har jag inte kunna sluta sukta efter frisyr nr ett. Fan alltså, jag vill ju spara men fan jag vill mer än gärna klippa mig sådär :O Varför ska jag vela? De är ju bara att klippa sig ju! DOH! tror nog att jag ska ringa min frisör imorgon...


mmm, jag säger då det..
kanske ryker håret ändå?
Jaja, nu blir det powernap! Ikväll är det ju kravall, så ska iväg på det.
Höhö egentligen är jag helt otaggad och skulle kunna hoppa över, men nu har
jag lovat Jeanettean så de är bara att börja tagga till!
att jag har lab 8.00 imorgon ska vi inte tala om :O

Kommentarer
Postat av: Blixt

snyggt :)

2009-09-24 @ 19:45:47
URL: http://frozendead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0