Godmorgon :)

Tidigt uppe idag, eller kanske inte.
Igår vart det att bära bord från Hg till Folketspark med Jeanettean och flera andra som hjälpte till som "banarbetare". Hö fan skoja att jag har ont i armarna idag och de där med att bära bord var ju bara början, för sen skulle det rullas däck och fixa en bana. Man kan väl säga att däck var roligt i cirkus tio minuter sen ville man inte mer :b Nä men jag vill aldrig mer rulla ett däck eller bära ett bord (tillochfrån hg iallafall..)
Runt sju var det klart och jag var riktigt nöjd med mig själv, haha! Blev hem och äta lite och slänga sig på cykeln för att möta upp några killar från klassen för att se på "Inglourius Bastards".
VILKEN FILM! Fy fan vad den va bra, den var så jävla bra. De blir helt klart en av mina favoriter och jag måste ha den på film! MM, fifan alltså riktigt riktigt bra :)












Idag skulle vi riva banan och sen eftersläpp på NH,  men jag är helt opepp och sjuk så jag åker hem istället. Så ska bege mig iväg alldeles strax till tåget och sen vidare hem och Kristinehamn! Nu blir det att packa väska! Pösshej


ikväll går ingen säker, för dessa galningar + sophie
ska göra kristinehamn osäkert ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0