Ett sent födelsedagskalas minsann!

Var det igår i vårt lilla hus. Mycket trevligt var det, mina små sysslingar med föräldrar och min kära broder var där. Fick lite glas, presentkort & Band Of Brothers boxen så att jag ska se på tv resten av veckan! :D Passar ju utmärkt när det kommer en ny tv hit i veckan ;)
Får säga tusen tack för att ni kom och tack för de fina presenterna :)

Som redan uträknat då har jag vart hemma hos min kära moder tors-lör, skönt att bara komma hem o bli lite ompysslad :) Hihhihihihihiii
Igår vart det att följa med Madde in till universitet, hade ju inget bättre för mig och eftersom jag måste plugga kemi och tycker det är trevligt att umgås med Madde så slog jag fler flugor i en smäll och följde med :)
Fick några tal gjorda iallafall, gick väl sådär med tanke på att jag tog med mig matteblocket och inte kemiblocket hem, menmen sånt som händer en klant som mig! Det var rätt intressant, för de var rätt annorlunda jämfört med vad det är här, men särskilt kul var det väl inte att lyssna på matteföreläsningar :b
Träffade en massa människor gjorde jag också, fan jag tror jag träffa mer folk på cirkus 5timmar där än vad jag gjort det senaste året - det ni, slå det om ni kan ;)
När föreläsningarna sen var slut blev det bakad potatis på La Baguette inne i stan, mycket gott och trevligt :) Sen bar det hem mot Hallsberg igen och kalas! Som sagt, det var trevligt och jag total däckade innan klockan tio.. höhöh, skoja att jag var trött!

Mooi & Madde :)

 

Idag blev det upp tidigt för jag skulle iväg och bada med Simon & Kajsa. Haha riktigt kul, badade i tre timmar, var rätt trött efteråt ;p Men de kommer nog dom också va, simon simmade 1km på 40min och han är 11 :O De kallar jag duktigt! Och Kajsa hoppade och stojjade på bläckfisken, ja säger då det jag vill också vara typ 10år :D Ja just jävlar.. de är jag ju typ? Nää men de var kul, nästa gång kanske de skulle komma ned hit till Linköping så kunde vi bada här :)

Nää nu blir det duschen sen försöka få tag på nån som vill parta med mig, nejjust det, ingen vill ju.. alla är torrisar idag :o:o:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0