Ensam mamma söker

HAHAHAHA, jag dör! "Hej jag är 37år och nu ska vi leka min favorit lek.... JAG HAR ALDRIG!" Oh herre jesus, seriöst! Jag kan noga tycka att när man är 37 så har man mognat lite och slutat leka suplekar.. men vad vet jag om det, själv är jag ju ynka 20år. Menmen, kul var det iallafall :D :D HAHA

Jaja, idag har det vart en mysig dag :) Mamma kom hit med lite grejer sen va vi till Ikano och shoppade lite, trevligt! :) Måste ju säga lite att jag saknar att inte bo hemma längre, saknar det.
Efter ett par timmar med min underbara mor så var det tack och hej, sen blev det heeej matteboken! :O Usch för det, men något som måste göras tyvärr.. kommer aldrig att klara duggan annars.. eller om jag ens kommer att klara den ändå :/

Har vart en lugn helg, känns jätte konstigt att det inte vart några aktiviter under helgen. Men i fredags vart de ju räkor hos Jeanette, sen igår tog jag de lugnt o kolla Ugly betty :D Har ju fått säsong två nu!!! :D:D thihihiihihihiihihihii Sen på kvällen vart det Kenny Begins med Mikaela, Aaaaaah vad jag älskar Kenny, mmm han är min! Var tänkt att vi kanske skulle gå ut efter filmen, men vi pallade inte riktigt så de vart häng i soffan typ hela natten :b haha fint ska de va! Men ack så trevligt :) Sen fick vi ju faktiskt sällskap nån gång runt tre där av en fyllbult vid namn Glenn. Haha, han är allt för charmig när han är full ;)
Nej men nu blir det matten igen, sen ska jag ha lite egentid med mina naglar ;) haha! Byeeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer
Postat av: Blixt

haha jag gillar killarnas "jag har aldrig" hos svensson :P

2009-09-07 @ 12:58:50
URL: http://frozendead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0