090909

Mohahaha! Gissa vem som vaknade exakt 09.09 imorse? JO JAG! Det måste ju betyda nåt coolt tycker man, 09.09 090909, fan va jag är ball assså ;)

Ussch hade matteduggan idag, gick helt åt skogen :) Menmen, sånt som händer livet går vidare!
Efter duggan blev det ned på stan för att inhandla saker inför draget i helgen, haha hittade kläder till killarna o även till oss damer ;) Ojoj, de kommer se galet ut, men de är ju meningen också antar jag :)
Vart även två klänningar, ajaj inte bra! Dock kostade den ena 49(!!!!!!!!!!)kr, de är ju sjukt!? Den andre kosta 249, så den var ju visserligen 5ggr dyrare men what the fuck! Har man fyndat hela dagen får man väl unna sig ;) Särskilt efter en sån jobbig dugga!
Imorgon blir det dragträning och kemi plugg, gaaash har dugga på fredag :/ Kuk på de här alltså, jag är verkligen opepp på labb & dugga på fredag.. ska inte fredagar vara mysiga? Icke i linkan tydligen :O

Kommentarer
Postat av: Blixt

haha klockrent!

2009-09-10 @ 18:12:03
URL: http://frozendead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0