Trött lördag

Blev två cider på Hg med Jeanette :) Fyfan, kom fram två as läskiga snubbar också.. Jag lovar de var ute efter offer som de kunde våldta! :O Kvällen var helt ok, alltid kul att umgås med Jeanette:an :D

Håret då.. haha jag säger bara: AHMAGAAD! Emma är svart :O Men aa de lär väl försvinna det med, och helt fult är det inte heller faktiskt. Tycker att de är helt klart snyggare än det bruna. Men de som gör mig fundersam är det att på förpackningen stod det "brun", så trodde att det skulle bli en sån där bra brun men inte ;b Skit samma, jag tycker somsagt att de är rätt snyggt ändå! ..dock ser det lite b-färgat ut, men jag är ju lite b så de gör inget ;)

Yääh yääh, såhär vart alltså håret gott folk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0