Träning!

Wohoo idag har jag och Jeanette:an vart duktiga :) Först lite cykel sen ett Funk pass. Haha alla som känner mig vet mycket väl att jag inte har någon takt eller kan dansa, så detta gick väl sådär.. Men roligt vart det, gick ju alltid att skaka på rumpan när man inte kunde Haha!
Känner mig så jäkla nöjd, köpte mig ett gymkort nu så är grymt taggad inför att träna. Känns bra! :) så imorgon blir det core & box pass, höhöh jag kommer inte kunna röra på mig resten av veckan ;) har hört att  man kanske ska ta det lugnt i början.. pff jag är stålmannen jag klarar allt!

Var även i skolan idag, trummvirvel, en matteföresläsning.. Denna matematik alltså, tja vi får väl se hur de kommer att gå. Kanske inte så himla smidigt att åka iväg två veckor med tanke på att jag har dugga två dagar efter jag kommit hem och missar fyra föreläsningar, GO EMMA! haha, men wtf de är på tentan de gäller!

Imorgon blir det även lite shopping, eller shopping o shopping, jag ska leta reda på nåt skrämmande att ha på mig på lördag.. buhuhuhuhuhuuuuuu ;)

Nu blir det smoothie! Pussssssssss


Kommentarer
Postat av: Blixt

haha ne, hon rättade till lite som är fel med hennes fötter, typ så att dom fungerar bättre för henne, sänkte fotvalven och drog i lite senor typ för att räta upp tårna :)

2009-10-27 @ 22:52:27
URL: http://frozendead.blogg.se/
Postat av: Blixt

haha nej det har hon inte lyckats med ;)

2009-10-28 @ 07:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0