tänk om jag ångrar mig och ångrar mig igen

haha denna rubrik igen! dock kanske inte endast för att Winnerbäcks nya skiva heter så (kan ju säga än en gång att den är grymt bra!), utan för att jag inte färgat håret ännu fast jag bestämt mig och köpt färg. MEN VAFAN JAG KOMMER ÅNGRA MIG SÅ SJUKT MYCKET för jag älskar verkligen mitt blonda nu... MEN de är ju så pissetråkigt att se likadan ut, och vill ha lite förändring nu för haft de här ett tag nu. MEN ÄNDÅ! Jag kommer att ångra mig, och ångra mig igen och igen och igen.... Men aja, imorgon slänger jag i färgen iallafall, så får jag väl ha det i en månad och sen blir det blondt igen. haha, jag är bra komplicerad jag.. sen skulle jag behöva klippa mig också.. det får fan bli ett senare problem!




idag har det vart en härlig dag, började med fotografering. HAHA jag kommer inte se riktigt klok ut, men vafan skit samma! ;D Sen blev det kemiföreläsning, fotografering igen och sen hem till Emil för att plugga matte! Nåväl, matte blev det ju lite iallafall , kanske inte så mycket som det borde men sunes jul & sommar blev det :D Ååh sunes sommar är min favorit, helt underbar!
Nu ikväll vart det matlagning, kycklingwok stod på menyn och nu är det soffläge. Ska väl försöka lägga mig snart, hoppas på att jag somnar.. för jag orkar verkligen inte vara vaken en natt till :/
ÄNDRADE PLANER, nu hörde jag ju att de va southland strax, kan jag ju inte missa de va riktigt bra sist! :D
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0