RIVERSIDE!



Satt igår o zappade runt lite och hamnar tillslut på svt24 där de visas värsta b-programmet.
Det första jag tänkte var; det måste vara "riverside", serien brevid andra avenyn. Och javisst
var det det! Haha, seriöst den var så jävla b. Jag som inte kan något om film eller så, men de kunde
ju inte ens hålla kameran stilla?  Men jag som är helt frälst i Andra avenyn (eller var innan de började tappa så många "orginal"skådespelare) tänkte att jag ska ge det en chans.. haha jag är väl bra rolig för nu har jag sett alla avsnitt och är helt frälst av de här så som jag var av andraavenyn. Det går inget annat än att skratta åt mig, haha.
Dock ska de väl nämnas att jag tycker de är lika b som jag tyckte i början, men jag har nån slags
förkärlek till svenska b-serier så.. :) FAST! Andra avenyn är fortfarande bättre! :D

Kommentarer
Postat av: Blixt

Haha, jag e fast i båda :P

2009-10-26 @ 18:10:04
URL: http://frozendead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0