Playa del Sol

Vilket dåligt avsnitt det var idag då, ååh vilken besvikelse! :(

aahaaja, nu har jag fått i mig en super god fläskpannkaka och väntar på att engelska Wallander ska börja, spännande och se om den är lika bra som de svenska! :D
Cyklade iväg till Emil förut för att plugga lite matte. Haha hemma hos honom låg det tre soffpotatisar och tittade på Troja, så kollade klart på den först sen byttes den ut mot Sunes jul - UNDERBARA FILM! :D Och matte plugg, gick väl sådär men med hjälp gjorde jag iallafall ett par uppgifter :)

Nej nu ska jag ta fram min bästa vän - Bigpopper och göra mig lite popcorn ;) haha, imorgon är det en ny vecka. Denna vecka ska bestå av plugg och träning! Fyfan vad jag ska ligga i, jag ska klara matte tentan och jag ska ta tag i min hälsa nu! Promme en gång om dagen, ska även försöka ta mig tid och åka ned o simma en gång och ev. springa, kanske en premiär på campus hallen? Haha, nu lägger jag upp för mycket, kommer ju inte ens klara hälften.. menmen, ska även slopa det onyttiga ordentligt! wish me luck!


Mm, bra skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0