Next; disken :O

Blubb blubb, nu är jag äntligen hemma från tornby. Kan säga att de va längre än vad jag trodde att gå, men det känns bra att ha gått lite mer än milen idag och nästan milen igår. Emma ska komma i form! Yey :)
Handlade med mig lite smått och gått utifrån tornby, hade ju knappast gått dit om de inte vore för att jag skulle ha något ;) Blev en mysig mössa, hårschampoo & peeling, med andra ord tre saker som behövdes - inga impulsköp här inte! Haha
Så nu blir det en lång välbehövd dusch, för jag luktar värre än en sopbil.. Fast just; måste diska först.. Skut mig! Eller ge mig en diskmaskin, vore gulligt! :)


tänkte att jag skulle testa det här,
så får väl se om de är bättre än något annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0