mjau

Måste bara säga att jag har gjort en bra start denna vecka, inge godis, chips, popcorn dylikt. Jo just, kladdkaka, men de gills inte :D Sen har jag vart ute o gått två dagar, jävlar i havet alltså vad nöjd jag blir med mig själv! :D Imorgon blir det ev. campus hallen om inte blir det en låångpromme, sen på fredag blir det badhuset, lördag likaså, och på måndag.
Ska bli skönt att komma hem en helg och bara kunna vara utan att behöva plugga, diska, städa, lagamat etc. Sen komma ned till mitt andra hem; BADHUSET! Skoja inte att jag saknar det, åååååååååh blir tokig att inte kunna gå ned o simma varje dag o gymma lite, sola lite aa lite av allt lixxxxxom. NAJS! Nej nu blir det sömn. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0