mihihihihihi

Vilken dag.. jag har fanimej inte gjort mycket.
Blev en tur upp till universitetet för att störa de andra
som pluggar inför kemitentan, känns rätt bra att
skita i den faktiskt! haha
Sen skulle det bli en promenad ut till tornby, men så
började det regna så jag hamnade hos Jeanettean
istället. Hon har ju flyttat till eget så var ju tvungen att
hälsa på! :D
Sen blev det hemgång och lite gossip girl, mycket
mer har inte hänt idag.. tråkiga jag :)
Nu har jag visserligen tittat på Ugly betty, vilket
var som alltid super! Tur att du aldrig sviker :)
Nej nu ska jag internet-fönster-shoppa, finns alldeles för
mycket jag vill ha :O Förövrigt kan ju någon göra mig glad
och köpa mig den där ringen från förra inlägget ;) haha

Btw, jag kom på en sak. Är det någon som är duktig på
photoshop eller bara allmänt duktig som kanske skulle vilja
hjälpa mig att göra min blogg lite finare kanske? :D
För jag som är helt otekniskt fattar ingenting, så om nån
vill o har lust o tid o allt de där, säg till! :D



Kommentarer
Postat av: emma

thanks babe! roligt att du gillar den (: har du en bra kväll?

2009-10-20 @ 21:58:59
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0