Mammas pojkar!

Jag får inte nog av det! Det är ju så jävla roligt :D
Kan det inte bli torsdag nu på direkten så att jag får se nästa veckas avsnitt redan nu?

tycker nog att killarna kunde vara lite snyggare.. men tur att mammorna är, mohaha dom är stencoola ;)


Skönt att det är fredag imorgon, känner att det vart en jobbig vecka.. haha not! Men det känns lite bättre att inte göra nånting när det är helg än under veckorna.
Har ändrat mig lite om att hoppa av, absolut jag ska hoppa av, men inte än.. Just nu lutar det åt att jag ska gå kvar till jul och försöka mig på den nya mattekursen.. Men nån kemi blir det inte! Sen under tiden ska jag söka massa jobb, så har jag turen med mig och får ett jobb blir det det iställe! :)

Nu ska jag försöka mig på att lura på Glenn att vi ska se Twilight.. mmm typ en av de bästa filmerna kanske? Böcker är dock tusen gånger bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0