Lady Gaga

Pinsamt men sant så tycker jag faktiskt att Lady gaga är rätt bra. Kommer ihåg första gången jag hörde just dance, det var på luckan nere i Kallekrona och jag tyckte den var så jävla bra.
Det tyckte jag rätt länge, fram tills jag flyttade ut till Muskö med Ulla, Thornestedt & Herman. För det var så här att unge herr Thornestedt tyckte även han att den låten var riktigt bra så han hade den som ringsignal, sms-signal OCH väckarklocka.. Kan ju säga såhär att, tjaa.. Jag HATADE den låten efter bara några dagar. Så grattis Thornestedt, du lyckades förstöra en bra låt (men du vet att hon är en man egentligen?! MMOHAHAHA)
Sen så kom ju pokerface, paparazzi, love game och allt vad de nu är, och jag tycker att även dom är bra. Hela skivan är bra, fast fortfarande är just dance den bästa (nu när man inte hört den på ett par månader och lyssnar på den är den lika bra som förut, dock tänker jag alltid på Thornestedt när den spelas.. de är inte lika positivt, haha ;) )
Aja de jag ska komma fram till är iallafall det att hon har en ny; bad romance vilket även den är bra, kanske en av de bästa?! Så den där galna kvinnan (mannen?) har lyckats igen helt enkelt! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0