KENT!

Ååh det finns inget band som är så bra som Kent! Gissa att jag längtar till 6november då albumet "röd" släpps. Mmmm, jag vill ha nu nu nu! :D Sen blir det öret den 30mars för att se dem, looovely!
Har även lyssnat på singeln "töntarna", vad ska jag säga? lika bra som alltid, de kan sin sak helt enkelt! :)



Idag har vart en slapp dag. Började tio och slutade tolv, najs :) Tog min cykel hem och diskade lite sen blev det Bettan åter igen, det är tur att du finns ;) haha. Dock somnade jag och sov i tre(!) timmar, fattar inte, sov tolv timmar inatt och nu tre på dagen. Fan jag kommer inte somna inatt ju :O Menmen, får väl ligga o plugga lite kemi eller matte då brukar jag ju bli trött väldigt fort ;)
Nu ikväll blev det bio, "flickan som lekte med elden", äntligen kom vi iväg för att se den. Lika bra som jag trott, dock är ju fortfarande boken bättre men så är det ju alltid :)
Nej nu blir det att kolla över min ekonomi, måste handla en del saker som faktiskt är nödvändigt att jag inskaffar, en vinter jacka bl.a. Får väl bli en hel dag med shopping på fredag, har bara en lektion då ;) NAJS! Dock är resten av veckan en riktig monster vecka :O Godnatt raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0