Jobbare pallen09

Om vi säger såhär.. jag ska aldrig mera jobba på någon kravall!
Herrejävlar vad jag är trött idag :O
Började fyra igår eftermiddag med att ställa iordning och greja i kårallen,
runt sju var det äcklig fulsittning så efter tjugo minuter var det mat
överallt och det var dags för städpatrullen att rycka in.
Nio var det jobbgenomgång och tio var det dags att vara på sina bestämda
positioner. Började med shot/drinkbar, kök, vakt blågång, entre, vakt norra länken.
Kan väl inte säga att jag fick några stressiga timmar eller särskilt jobbiga,
men det var ändå rätt kul för det gick fort och jag fick jobba med trevlig personer :)
Men sen vid tre kommer de jobbiga, städning av hela kårallen. Seriöst, det var väl
egentligen inte så jobbigt men det tar ju sin lilla tid och man är rätt go i huvudet när
man hållit igång i princip hela dagen..
Städningen gick tydligen rätt fort och vid halv sju var vi klara, fick varsin jobb-öl
- har aldrig smakat så god öl som då ska tilläggas, sen vid sju trampade jag hemåt
och däckade. En lite ovanlig torsdagskväll kan man säga.

Nu ska jag ligga och dra mig fram till tre, sen blir det att städa lägenheten och åka
iväg och handla proviant.
Är taggad som satan tills imorgon för då är det halloween fest som gäller i kårallen,
och jävlar i havet vad jag ska ha kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0