Jag hatar IKEA!

Uääk säger jag bara, har vart iväg till Ikea med Glenn för att kolla lite små saker till lägenheten.. hur tror ni att de går? inte alls! seriöst jag tycker verkligen inte om ikea.. så jävla tråkigt, vet man vad man ska ha så tar man det och sen betala. Fine det kanske är lite kul om de är så att de är ett rum eller lägenhet som ska inredas, men nää överlag så är det förbaskat jävla tråkigt.. Så ska ni tortera mig, ta med mig till ikea och jag är medgörlig sen.

Har inte hänt mycket annat idag, nu blir det carbonara sen är det soffläge hela kvällen! Är lite små förtjust i söndagar för det är så mycket bra på tv; top model, playa del sol, ensam mamma söker, parlamentet och oftast en bra film runt nio! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0