jag får liksom ingen ordning..

..på mitt liv, de kan vara så förfärligt, det kan vara så bra!
Mmm, jag är överkåt på den låten. Så jävla bra! :D

Fan klockan är redan halv tre och vad har jag gjort idag? Hmm.. i princip ingenting :O
Ätit mat och gått iväg till uni för att lämna in en labbrapport, woho the fabulous life of Emma! höh
Idag blir det ned till stan, för det blev aldrig av igår.. så inhandla mig en hårfärg, för den här bajsbruna
är så innehelvete ful så måste göra något åt det, ser råttfärgad ut.. Mums :O
Sen måste vårt kylskåp fyllas för det ekar tomt.. Så storhandla idag, jätte kul med tanke på att jag
inte orkat fixat min cykel så jag får gå.. Jo man kan ta bussen, men de är ju ingen sport då och jag kan
inte klaga ;) haha
Nej nu alla glada ska jag kila iväg, PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0