HAHAHAHAHA, SERIÖST! JAG AVLIDER xD

seriööööst! kolla in den här killen http://tinkylicious.blogg.se/
vafan ursäkta mig, men jag skiter i vad folk tycker men jag måste få uttrycka mig;
MEN VILL KILLAR SE UT OCH PRATA SÅDÄR?! Verkar ju vara nya "trenden"?
Jag hoppas innerligt för hans skull att han är fake på bloggen och pratar normalt vanligtvis och
bara gör så för att få läsare. Men varför ska jag bry mig? Jaja hoppas han är lycklig iallafall!

Ett sidospår sådär en torsdag, busigt värre! Idag så pallrade jag mig till slut upp till skolan.. dock inte åtta som jag egentligen börja, men vafan ligger man o hostar fram till fyra så kände jag att jag behövde sova lite!
Måste säga att det var trevligt att vara tillbaka, hade jag vart hemma mer skulle jag bli tokig (om inte annat galet prat- sällskapssjuk).
Nej nu alla glada ska Emma hoppa in i duschen för att sen fara vidare till Emil där det är förfest och sedan kravall. Dock är jag sjukt otaggad och får se om jag kommer längre än till förfesten, blir en tidig kväll oavsett ska upp sju imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0