HAHAHA

Helge Skog kommenterar ju i "halv åtta hos mig".

En av de som var bjuden på middagen idag var en tjej/kvinna/dam/kärring, ja vad kallar man det? Hon var iallafall 30+.. Iallafall så bjöds de på kalvkött (eller nåt sånt) och denna dam/tjej/kvinna/fröken gillade inte kött så vidare värst för att det var så "tungt" och passade inte hennes kropp..
Då kommer kommentaren från Helge:

"Nehej gör det inte?!"
"Det passar min iallafall, när jag sätter på mig brynjan hemma säger frugan alltid att jag ser ut som en kassler.."
HAHA fyfan vad roligt det var.. kanske inte är lika kul nu.. hm, aja de va roligt o höra iallafall :D


Nu har jag ångest igen, kan inte bestäma mig om håret.. haha jag är verkligen velig! Velan själv så att säga :b Men aa, blondie or brownie. Fan, nu gör jag såhär. Jag sover på saken och imorgon måste jag bestämt mig! GAAASH jag är verkligen kass, ahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0