Godmorgon?

Eller ska jag säga godmiddag eller goddag? klockan är ju trots allt tolv.. skit samma, jag bestämmer och eftersom jag gick upp nyss så är det godmorgon! :D

Gud så tråkigt det är att inte gå i skolan..tänk att jag faktiskt erkände det..men jag kommer aldrig stå ut att inte göra nåt på dagarna. Jag måste hitta på något 24/7 annars blir jag tokigt rastlöst :O Så dagens planer är:
  • gå till coop och köpa bakpulver, så jag äntligen kan baka! idag blir det scones :)
  • sen blir det en promenad ut till tornby
  • efter det kanske jag ska våldgästa mina kära klasskamrater när de pluggar :D
  • pilla navel, all night long..
WOHO vilket händelserikt liv jag lever, NAAAAAT >.<
Men aja jag gör ju nåt iallafall och får jag tråkigt så är det bara att ta fram kemiboken, kanske skulle göra tentan på måndag iallafall? Höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0