Ge mig!

Åh idag är det en sån där fredag som är jobbig. Man har inget att göra, känner sig rastlös men ändå trött och glad för att man inte ska göra något. Jag känner verkligen inte för att göra nånting idag/ikväll, en film med lite chips vore inga fel, de är ju bara fredag en gång i veckan?

Förövrigt sitter jag nu igen och kollar runt på kläder & skor, fan det är farligt med internet.. Jag vill ha så mycket just nu, illa med tanke på att jag är en fattig student som måste tänka på vad jag gör med mina pengar.
Fan det var bättre förr.. haha då man bodde på en båt, när man fick betalt för att ha roligt, hade ingen fritid, och kunde inte röra sig utanför båten under veckorna. Då hade man ju sågottsom alltid pengar och behövde inte oroa sig, för det mesta var ju redan betalt, då kunde man shoppa! MMm, det var tider det ;) Nej men skämt o sido..

nelly
har gryyyymt mycket snygga kläder, skor och smycken. Så om ni ska göra mig glad någon gång, köp nåt därifrån ;) Helst från rare fashion eller mi lajki, eller skor, det sitter ju aldrig fel det heller. Eller egentligen vad som helst jag är inte kräsen! :D

Förövrigt är jag sugen på att inhandla mig gossip girl 1&2 medan jag väntar på att bettan ska släppas.. för gossip girl är faktiskt bra tycker jag, ja det gör jag faktiskt så det så! Nej slut tjata, korvhej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0