friday I'm in love

Fyfan säger jag bara, jag önskar att jag hade en permobil som jag kan åka runt o handla i.. helvete vad mina klena armar värker :O Jag pallrade mig ned till stan, inhandlade mig det jag skulle och gick vidare för att handla proviant. Dock efter halva listan orkade jag inte mer, de var ju hur mycket som helst :O GALET! Så nu när jag äntligen kommit hem så måste jag gå bort till Coop för att handla resten.. Åhh poor me :(



fan man skulle se ut såhär då hade nog dem där matkassarna inte vart nåt.
btw, visst är han så jääävla snygg?! NOT! :O

Kommentarer
Postat av: Emil

haha sådär kommer jag se ut när jag tar examen =D inoljad och uppumpad, så sctekigt! =D

2009-10-24 @ 00:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0