Ett år sen..

Helgen i Sthlm med brudarna Blixt, Rosell & Ulla - vilken helg det var :D Ååh saknar er för mycket! Måste ta tag i det här nu o ses nåt tag :)

Haaja, denna helg har vart bra iallafall! Åkte hem i fredags, blev frimis med Madde & Robban, mötte upp Elli & Johanna där inne. Vart en trevlig kväll! Dock blir det nog inte frimis på en fredag någon mer gång.. Hm, de va ju lite lustigt att vara äldst bland alla nyblivna 18åringar.. Jaja, somsagt en trevlig kväll vart det med avslut med mat från Hålet i väggen.

Lördag morgon vart det upp tidigt för att ta tåget till kristinehamn för att på kvällen fira Josefine aka Gaylord :D Vart förpärla hemma hos henne & niklas, vilket var mycket trevligt! Sen bar det av till mastis, vilket även det var som det brukar.

Söndag var en seg dag med donken-käk ute i skärgården med Elin & Lollo, jag kan säga att jag nog aldrig smakat bättre Mc feast, haha ;) Sen blev det soffläge hos Elin fram tills jag skulle ta tåget hem.

Skoja inte att jag var trött igår när jag kom hem, jag hann inte mer än äta och lägga mig i soffan så slocknade jag.. kanske ska nämnas att klockan inte var mer än halv sju-sju typ.. haha har nog aldrig sovit så tidigt! Men det är väl tecken på en trevlig helg antar jag?
Så tack för en trevlig helg! :)


Kommentarer
Postat av: Blixt

Shit :O är det redan ett år sedan, va tiden går fort!

2009-10-20 @ 12:52:12
URL: http://frozendead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0