Emma har sömnproblem

Ja jag tror minsann det :/ Har inte somnat före tre på hela veckan (förutom igår, skräll) och nu känner jag mig så jävla trött, går och lägger mig, försöker att sova.. MEN INTE FAN SOMNAR JAG FÖR DET! Jag blir galen, seriöst, de är fan inte kul längre.. Jag blir förfan psykiststörd om jag inte får sova ordentligt, ett jävla monster. ÅH, MORR!

Appropå inget så åt jag cheeseballs förut, mycket goda, men en sak jag tycker är lite dåligt faktiskt är när man häller upp en liten skål så är det inte bara bollar som trillar ut ur påsen, utan ostkrokar också!? Vad är detta, här har man köpt cheeseballs för att man vill ha cheeseballs inte några jävla ostkrokar för då hade jag köpt ostkrokar! NEJ OLW DET HÄR VAR INTE OK! Men glupps som jag är åt jag upp dem iallafall.. för jag tycker om ostkrokar, mihihii HEY FETTO! :]


dem trodde väl att de va "cooola"om de lyckades
bryta sig in i cheeseballs påsen..


Och appropå fetto så ska Emma inhandla sig ett gymkort imorgon. Nu ska Fetto Emma förvandlas till Fitness Emma.. Grrr sug på den ni!
Förövrigt så börjar jag gilla mina nya hårfärg, iallafall lite mer än vad jag gjorde förut.. men det blir blondt igen! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0