Duttig Emma!

Nu har jag & Glenn vart ute och gått, jätte duttiga har vi vart! Blev en lång tur, gick bort mot sjukhuset och runt där och ned på stan och hem igen! Nere på stan passade jag på att hoppa in på Hm för att köpa hårfärg, så nu ligger det två paket färg och väntar på att användas.. Ojoj, spännande! Får se när jag färgar, vem vet kanske inte gör det ens för usch vilken beslutsångest jag har fortfarande.. haha! Nej men det blir nog brunt och sen blondt lagom till januari igen ;)



Nu har vi ätit och även gjort pastagratäng till matlåda imorgon (snarare hela veckan eftersom det blev så mycket :b), blir soffläge nu i väntan på hollywood fruarna :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0