död åt detta!

Vilken dag, mitt humör är verkligen inte topp. Fy fan, jag blir så arg på mig själv. Varför ska jag vara så jävla lat för? Och varför tar jag inte tag i det och gör något åt det? Nej därför att jag är så innehelvete lat, så jävla dum är jag. Jag kommer ju aldrig klara det om jag inte kämpar, men kämpar jag då? Nej för som sagt jag är så jävla dum och skiter i det istället, skrattar bort det och fortsätter med att vara dum, totalt jävla dum ihuvudet.
Varför inte bara ta tag i det nu då, när jag verkligen känner att jag inte mår bra av det? Jag skäms, jag skäms så jävla mycket. Jag är verkligen kass, kass på allt, det finns ju ingenting jag är bra på? Känner nu att det har gått för långt, jag mår inte bra av det. Måste måste måste verkligen försöka nu! Usch.. Nej nu ska försöka sätta mig ned med detta nu, verkligen försöka, har ju min trogna vän Olwpåsen som sällskap - en ny smak "sourcreme sweet chili". Får hoppas att den är god, att matten går bra och att jag får upp humöret och mår lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0