Dagarna går alldeles för fort!

Ja de gör ju det, ändå så gör jag inte många knop. Idag tillexempel vad har jag gjort då? Haft en kemilabb sen har jag haft soffläge mestadels av restrerande tid. Fast jag har visserligen gjort en kladdkaka! :D Smarrigt värre, dock var den inte lika god som mammas (eller om de är min fasters, aja skit samma!).

Borde ha pluggat matte idag, men det blev aldrig av.. jag vet! Inte bra om jag ska klara mattetentan som är på fredag (PANIK!) men sen om jag ändå ska hoppa av, vad gör det då? Visst det kan ju vara bra om jag klarar den för då har jag den kursen som extra, men ja, egentligen kan jag likväl skita i att göra den. Vi får se hur det blir imorgon får väl sova på saken! :)
Hade ju kemilabb som sagt idag.. hade egentligen kemiföreläsning & lektion innan men jag gav fan i det, jag orkar verkligen inte. Har sedan länge vetat att kemi inte är min grej men tänkte att det skulle vara annorlunda på universitetet med bra föreläsare o lärare osv. Men icke! FYFAN säger jag bara, under kemilabben idag insåg jag verkligen hur tråkigt kemi är! HALLÅ, ok att de är väl kul ibland men nej usch o fy spott o fräs, det blir nog helt rätt att hoppa detta och se mig om efter något annat. Ett krux är nu bara när jag ska hoppa, om jag gör det nästa vecka eller om jag väntar månaden ut. Vi får se :)


Jaja, nu är det bara att se framåt, till typ helgen? :D Då blir det kristinehamn och party, ni förstår kristinehamns egna gaylord fyller hela 20år så de ska firas! Haha, varför det nu ska firas egentligen? HELT ONÖDIGT enligt mig ;)

NEJ NU SKA EMMA FÖRSÖKA SOVA, NY DAG IMORGON!

Först kan jag visa lite klänningar som är to die for! :O



Den svarta med öppenrygg, dreggggggggel! GE MIG! :O

Kommentarer
Postat av: Gaylord.

Haha, din äckliga jävel!

2009-10-13 @ 23:53:32
Postat av: Gaylordmotherfucker

I know you love me ;)

2009-10-14 @ 00:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0