att steka ägg..

..är fanimej bland det svårare att göra. Hur ska man göra för att vända på det och få det perfekt utan att det rullar ihop sig till en korv? Nej, att steka fina ägg är inget för mig. Men äggröra! Ojojoj säger jag bara, jag är gryym på det ;) Så säg bara till, Emma fixar brunchen! :D
Förövrigt så tog jag & Glenn sovmorgon idag.. UNDERBART! gick upp runt ett, så då var jag gullig och gjorde min berömda brunch, äggröra bacon & vitabönor + sallad.. mm smarrigt värre och helt oupptäckt också, tror jag ska döpa det till eng..Emma's breakfast! :D usch vad jag är rolig ibland.. höhö
Nej men de var riktigt gott faktiskt! :]




Nu ska nog Emma gå och lägga sig, är trött som aa jag vet inte vad :O
Pussnatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0