Ångesten är på topp!

Gött, en söndag och jag måste verkligen plugga.. ååh jag blir galen! Jag har verkligen ingen motivation till det :/

Igårkväll vart det fotboll hemma hos Lindgren där denne unge man även bjöd på en riktigt jävla god tacogratäng, mmmm :) Fotbollen vet vi ju alla hur det gick.. (vilket jag visste redan innan,mohahha sverige suger).
Sen vart det lite ölspel och grejer, runt tolv halv ett for de andra iväg till Hg för mer party men jag pallade inte så det var sängen för min del! Kan väl nämna att det nog behövdes för sov fram till ett idag..
Jaja nu blir det iväg till Emil för lite matte, åååååh död åt det! :O



jo men eller hur, matte suger.
GASH jag vill vara brun igen! :O

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tacosgratäng - det har jag aldrig provat. Låter riktigt gott! Trist att du måste plugga...



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-11 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0