20091006

dagen blir inte bättre, men gjort lite matte har jag iallafall :)
nu ska jag drömma mig bort till varma stränder och hoppas att dagen kanske blir bättre imorgon!
förövrigt har jag bestämt mig, håret blir brunt, Emma goes brownieee! sen har jag en annan sak i tankarna, men det ska jag ge en vecka eller två!



ååh min söta vän Mikaela har ett sånt här och jag som är en riktig sucker
när det gäller läppglans blev lite smått avundsjuk! Så  nu ska jag försöka mig på turen genom tradera, haha :D  som fattig student blir det billigare att försöka vinna det på tradera än att flyga till Usa och handla ett ;)
Förövrigt saknar jag dig Mikaela :( Linköping är inte likadant utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0