RÖD!

Sitter här hem hemma hos min mor, i min älskade soffa iklädd min mys-tjocktröja som jag fått av sötnos Blixt, "ISGLASS, tredje hårda tredje kärva, manöverfågel, sthlm, 3 pluton, Svanis". Helt underbar är den och jag tänker alltid tillbaka på lumpen när jag har den, hur roligt vi hade det. Toppen med andra ord :)

Idag har Kent's nya skiva släppts - RÖD.

Jag har lyssnar igenom den en gång och kan inte säga så mycket om de är den bästa, men hitills är den bra och Kent har lyckats igen och jag kan inget annat än säga att det var efterlängtat! Idioter kan vara en av de bästa låtarna iallafall :) Och jag vet vad jag kommer lyssna på ett tag framöver <3

Nej nu har jag inte tid mer, Mammas pojkar väntar! Pussnatti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0