Imorgon smäller det!

Imorgonbitti 04.15 kommer Lasse för att plocka upp mig, vidare till Madde & Linus för att sedan ta oss till Arlanda. Jäklar vad det ska bli roligt! Men jag måste väl erkänna att jag är lite nervös, drömde inatt att jag skulle dö i en flygolycka så de var ju inte det roligaste jag kunde drömma såhär dagen innan. Men vafan, dör jag så dör jag. Kanske skulle skriva ett testamente såhär innan, utifall att? Nä, ni får slåss om min rikedom istället ;)
Jaja, har iallafall skrivit en packlista nu så efter Top Model ska jag försöka mig på att packa lite.. jag hatar verkligen att packa, de är ju så jäkla tråkigt! Kan tro att de är tråkigare än att packa upp..

Helgen har varit bra, i fredags vart det somsagt kräftor hos Kenneth & Viktoria, smarrigt värre :)
Igår morse åkte jag hem till Glenn och umgicks med han och hans familj hela dagen, vilket var trevligt.
Det var länge sen jag var hemma hos dem och jag tycker alltid att de är lika trevligt så det var skönt att
inte ut o parta, bara slöa i soffan med älskling :)


I will miss you<3

Idag vart det marieberg med mamma, hittade ingenting, tycker inte om marieberg längre. Sen de byggde om
tycker jag att alla affärer blivit så dåliga, men vad vet jag? Jag är ju så konservativ.
Kolla dock in dem där shepherd uggsen på nilsons, aaah jag dör! Jag ska ha dem, helt klart så jävla underbara!

Appropå ingenting, har läst klart "där regnbågen slutar" och jag älskar den, så himla mysig bok! LÄS DEN GOTT FOLK!!

Appropå ingenting *2, we fall - Nomy måste vara bland de sorgligare låtarna, den och Mad world - Gary Jules feat. michael andrews.

Nu blir det soffläge med mamma med en påse chips, mmmm jag är väl bra nyttig ändå! :D PUSSHEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0