helvete

Jag blir så sur på mig själv, nu har jag verkligen vänt på dygnet.. att vakna 14.30 är fanimej INTE ok! Nu kommer jag inte somna inatt, igen, sen ska jag försöka ta mig upp till nio imorgon för har en föreläsning. Nej de här kan inte fortsätta längre, nu måste jag se till att vända tillbaka på skiten. Men då är fråga, hur gör man det? :O åhhh..

Helgen blev riktigt toppen iallafall :)
Fredags var det lugnt med film, härligt.
Lördag var det ut till tornby och kolla lite,
sen räkor med Jeanette:an och förpärla @ my place.
Pallrade oss iväg till kårallen och shake:ade ass
fram till "stad i ljus", sen var det hemgång.
Igår var det soffläge hela dagen, underbart.


kvällens absolut snyggaste bild!


EN VECKA KVAR TILL FLORIDA! WOHO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0