Helge skoog har gjort det igen! :D



Hahah jag dör, har sagt det förut och säger det igen: helge skoog är ju klockren i "halv åtta hos mig"!
Kanske är det bara jag som tycker han är super kul, men vafan jag är ju lite annorlunda ;)
Värdinnan idag sa en del grejer och Helge var snabbt på...

Värdinnan: Nu ska vi gå till mitt favorit rum; min walk in closet!
Helge: Walk in closet kan man lätt förväxla med water closet..
det gjorde jag en gång och det blev en dyr tvättnota.

HAHA, så jävla roligt! Dock är det inte lika roligt såhär.. men ändååååååå, fantasi people, fantasi! :D


Jeanette:an och jag har än en gång varit duktiga och tränat, step denna gång. Haha, jag säger då det.. jag har ingen kordination och de var väl inte så jätte kul men jag ska nog fortsätta några gånger till iallafall :b Bättre än inget iallafall! :)
Imorgon blir det äntligen ett box pass, ska bli kul o se hur det är. Vi har sagt att vi ska försöka oss på allt och det har ju gått bra hitills :)
Nu blir det mat, snart Ugly bettyyyyy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0