Hej sverige!

Emma är lika seg som vanligt och har inte orkat uppdatera nånting sen jag kom hem. Men lever det gör jag iallafall :)

Allt om resan ska komma upp, imorgon kanske? Min kamerasladd är förövrigt borta så de blir så trist utan bilder :( jag som tog så många.. Aja, usa var toppen, shoppingen var underbar och maten var inte alls så underbar. Fast det var två fantastiskt roliga veckor!

Ovveinvigning har jag hunnit vara på också, i torsdags. Haha tjaa.. vad ska man säga? Det var kul, men.. Vad hände? haha jag säger då det, jag lyckades iallafall supa bort mitt bankomatkort, bra gjort Emma. 
Nej kanske ska försöka sova, föreläsning imorgon. Pösshaj

BTW! Vad fan händer i helgen? Är det bara jag som är helt sysslolös o ska pilla navel? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0