Försenad kräftis

Njaa, kräftis o kräftis vi ska iallafall äta kräftor :) Smarrigt värre
Så nu blir det ut till bonneland, östansjö, till Karl & Viktoria.
Måste säga att det ska bli sjukligt skönt att ta det lugnt ikväll,
kräftor och idol mm lovely!

Idag har jag vart med till örebro uni. med Madde :)
Pluggade för ovanlighetensskull lite matte men sen blev det
en bok :D Har precis läst ut "Hypnotisören" och började på
"Där regnbågen slutar". LÄS DEM! Hypnotisören var riktigt bra,
nästan i klass med Stieg Larsson triologin och Där regnbågen slutar
är så himla mysiga och man blir totalt slukad.

Sen vart det ned till simhallen och sola/simma lite, härligt
som bara den. Var underbart att sola, var allt för länge sen och
man kan verkligen slappna av, haha jag somna ;)
Skönt att det bara är några dagar kvar till Florida så man kan sola hela dagarna! :D

Jag hämta mina bilder från slutet av lumpen hemma hos Madde igår..

Världens snyggaste bild på mig & Ulla hitta jag :D
Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0