tralalala

hahaha hitta en sång om mig o natha som vi skrev nångång i åttan, haha den är gryyym!;
 "natha o jag vi är bästa vänner fastän mycket olika, hon duttar på knäet ,jag på foten, men en sak har vi nog gemensamt... HATA GITTAN!"
jaa, vad säger man? vi var bäst en sak som är säker iallafall! ;)


Ojoj! Nu blir det här mitt andra inlägg på kort tid, nu jäklar.. haha
Snart kommer Madde och hämtar mig för vi ska till badhuset (igen för min del) och leka lite tänkte vi, även gymma lite, najs :) Fan jag & Ulla har bestämt oss nu att vi ska ta tag i våra liv och började i måndags. Känner mig redigt duktig som tränat varje dag och inte ätit något onyttigt - beach 09 here I come! Inte långt kvar nu, varken till sommaren eller muck. Ska bli underbart, dock väldigt väldigt tråkigt. Har ångest redan :O


Förövrigt är Markoolio min stora idol, han är ju allt! Tyke & Dr Mugg är ju så looovely! haha och nu, Kärlekssång från mig, aaaaah han är min största idooool :D


Kommentarer
Postat av: nathalie

hej emmma! så hittar jag din blogg nu! och så är jag med! thihi! jag kommer ihåg den låten! jag var på öppethus med felicia på transten förra veckan, och antingen så kände gittan inte igen mig eller så ignorerade hon mig! haaaa!

2009-10-13 @ 20:48:56
Postat av: nathalie

hej emma! så hittar jag din blogg nu och så är jag med! thihi! jag kommer ihåg den sången! och en massa andra sånger vi hittade på :) jag var påöppethus med felicia på transten och antingen så kände inte Gittan igen mig eller så ignorerande hon mig för vi gick förbi varandra en massa gånger! ;)

2009-10-13 @ 20:52:04
Postat av: nathalie

hej emma! så hittar jag din blogg nu och så är jag med! thihi! jag kommer ihåg den sången! och en massa andra sånger vi hittade på :) jag var påöppethus med felicia på transten och antingen så kände inte Gittan igen mig eller så ignorerande hon mig för vi gick förbi varandra en massa gånger! ;)

2009-10-13 @ 20:52:26
Postat av: Emma

Haha den är ju klockren ;)

Hmm, jag undrar ja om hon inte kände igen dig, haha hon gillar dig nog inte ;) Usch hon är allt en satanskärring :O

2009-10-13 @ 21:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0