En tråkig fredag i Mars..

Får jag för mig att skaffa mig en egen blogg, haha. Ja, vi får väl se hur det går.. Är ju aldrig hemma men en dag kanske jag börjar ta med mig datorn till Berga - Den som lever får se!

Man kan fråga sig varför jag skaffat en blogg då jag ändå aldrig är hemma, men de är ett kul tidsfördriv att klicka runt och läsa alla andras bloggar så varför inte ha en egen då? Jaja, nog med det.
Har iallafall lång helg nu, så åker tillbaka till Berga på tisdag kväll och på onsdag ska jag göra psykolog & läkarundersökning för officerstestet. Sen på torsdag blir det en dagstur med Koster och på fredag tar jag och Ulla tåget till Rolle som fyller år, 20 (!) dessutom, det ni ;) Så kommer nog bli en väldigt trevlig helg, ser fram emot det enormt mycket! :)

Aahja, nu blir det käk & film sen ska jag nog gå hem till Madde och terrorisera henne!
Ha det bäst, räkna med att jag kommer bli stor bloggarn och blogga hela dagarna ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0