bara för att jag har världens bästa yster...

 
 och vi är bäst på allt, så de så! Nej men måste berätta om förra helgen då jag för första gången på mycket länge var och hälsade på en hel helg i Kristinehamn. Oj så kul det var, umgick med Johannapittipanna hela fredagen och halva lördagen och vi som vanligt hade det mycket roligt (inte konstigt för vi är ju kungar på att ha roligt ;)
Sen på lördag kväll vart det förfest & utgång med Ystersyster & Elin, vi tre som förr ;b haha Det var riktigt riktigt kul och det bör göras om mycket oftare! Och jag fick även motsatsen bevisad, att man kan festa i kristinehamn - tro't eller ej men det var gryymt roligt! :)
Festandet börjarde vid sju och slutade runt sju på söndagen, jo man kan väl sig att både jag o vikkan snubblade in genom hennes dörr och ner i sängen. Men som sagt, grymt kul och MÅSTE göras om snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaa fin du är !! :D <33

2009-03-30 @ 17:30:14
Postat av: Yster

HAHA, wtf! Vilket fyllo till syrra du har.. ;) <3

2009-03-31 @ 01:00:43
URL: http://dr0ttn1ng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0