"When it was god.."

traalala,, sitter o nynnar på flipsyde, mycket bra låt!
Jaha, kom nyss hem från badhuset. Pratade lite med Madde och simmade en runda, härligt! Tänkte ut o gå men en massa svarta moln tornade upp sig så jag vet inte om jag törs börja gå, kanske blir som igår o kommer hem som en blöt hund :o

Igår vart en trevlig kväll iallafall. Följde med hem till Dessi där det var förferre för att sedan åka vidare in till öret och släppa loss inne på frimis. Dock kom vi aldrig så långt för kalle's kaviar vakten släppte inte in oss alla så de vart en stund på pitchers. Vi tröttnade rätt fort så vi fortsatte till max för att käka lite och sen vidare hem för en god natts sömn :D
Kan sammanfatta kvällen som rätt otippad men de var jätte kul o träffa dem igen, var ju ett tag sedan. Men nu jäklar snart är de muck och då blir det party hela sommarn lång :D:D Fan har tappat bort kabeln till kameran så bilder kommer så fort den har återfunnits. Hittelön 20kr!

Om några timmar bär det av tillbaka till karlskrona o gänget för sista rycket innan muck, hjääälp! ångest! panik! lycka!

De är tur att jag har ulla min ulla så kan vi ha panik ihop :D
(oootroligt vacker bild på oss btw)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0