LÄSKIGT!

GAAAASH! Inatt sov jag ensamn hemma, fyfan va de är läskigt.. jag kommer få men för livet om jag måste göra de fler gånger ;s Men lite stolt över mig själv är jag nu såhär på morgonen :b Skönt att få sova ut för en gångs skull, känner attt jag behöver sova nu i helgen om jag ska palla med de sista dagarna. Har ju en större övning så vi ska åka båt konstant från måndag tills muck-dagen, så de blir att gå vakt 6h -sova 6h så de kommer nog bli lite tungt :b Men jag är ju gryym så jag klara de ;D haha

Ajaa, idag blir de soft. Tänkte ta mig en promenad om en stund, sen ett långt varmt bad.. mmm loovely :)
Fan tänk att de snart är ett år sedan man tog studenten, helt sjukt! Känns inte så länge sedan, men oj vilken dag. Helt klart bästa dagen i mitt liv, låt mig få återuppleva det! Typiskt, de går ju inte..


Biffelibiff and Moi, underbara dag!


Tjejerna, Att vi var lyckliga :)


De tre vännerna och Tommy & Stensbo ;)




ÄR VI TAGGADE?! ATT VI ÄR!! STUDENT 08 FTW


Glenn & Jag glada efter utspring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0