ge mig lite glädje

för min har tagit slut. usch vilken svacka jag hamnat i, nu är jag verkligen trött på allt och vill inget helldre än att komma hem o få vara jag jag jag och bara sova och feta sönder.
min tankar är inte som de borde, min sömn är inte som den borde, jag är inte som jag borde. jag känner mig så otroligt nere att jag lätt skulle kunna låsa in mig och tjuta tills jag blir en stor blöt fläck.
det värsta är att jag inte  vet  varför jag är såhär, för de går i vågor, men nåt som är värre är att det är lika jobbigt att inte veta som att bara gå runt o må dåligt. snälla, låt veckan gå fort nu. jag vill hem.
ibland undrar jag om jag verkligen gör rätt, det känns så ofta att allt jag gör är fel och nu finns inget hopp kvar. nää fy vad jag är jobbig nu, men jag känner mig nere djupt i nån iskall äcklig grotta..

Kommentarer
Postat av: susan

Hejhej , gillar din blogg sötnos :)

Vad tycker du om min? <3

2009-06-18 @ 12:02:17
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0