BALTOPS!

Nu ligger jag här i bingen på båten för att egentligen sova eftersom jag går på vakten 00-06. Yeeey, har fått en bra vakt iallafall natten o eftermiddagen de är sooft :D Åkte ut med båten i måndags o kommer förtöja i kallekrona först på tisdag för att sen åka vidare upp till berga för muck. EN VECKA KVAR! GAAAAAAAASH jag dör, men ändå så skönt :) Veckan hitills har gått riktigt fort, h'nder grejer hela tiden, ok kanske inte så mkt på natten men de är najs ändå.
Aaaja nog uppdaterat för denna gång, måstee sova! Får väl se när jag skriver nästa gång... hihih


förövrigt så tar denne påg studenten imorgon, GRATTIS ROBBELIBOBBELIBOBBISSSSCH :D:D
fast student 08 är bra, bättre bäst ;)

Kommentarer
Postat av: Joel

Tycker allt att studenten 03 va helt okej ;D

2009-06-11 @ 20:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0