13 dagar kvar

Åh helvete i havet, nu är de mindre än två veckor kvar till MUCK!
PAAAAANIIIK?! eeh.. lite kanske?
 Eller de är så svårt att sätta namn på känslan, de är verkligen skräckblandadförtjusning. En del av mig vill verkligen muck:a och bara njuta av att få vara ledig och kunna göra precis vad man vill när som helst. Medan en annan del av mig vill inget helldre än att få vara kvar tills december och muck:a med de andra.. ajaa, man kan kan ju tyvärr inte få allt här i livet men drömma går ju.

Veckan har annars vart rätt tråkig och seg, vi har haft materielkontroller och en gångdag.
En sak som kan göra mig riktigt förbannad är att befälen är ibland riktigt dåliga på att
uppmuntra när man gjort något bra. De är annars väldigt bra på att trycka ned en på ett lite
"finare" sätt utan att det märks. Tråkigt tycker jag, då jag iallafall blir mer peppad av att ibland
få höra att man faktiskt kan eller gör något bra, och inte alltid fel.
Men vafan de har säkert något gott med sig i längden så ska väl inte klaga, jag älskar min värnplikt!


Kommentarer
Postat av: Bea

2009-06-06 @ 00:03:19
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0