låång dag

vart en lång dag idag, började jobba 12 och slutade 20.. är lite mör i kroppen nu, fast man inte gör allt för mycket. Aja, upp runt 05 imorgon, börjar 06 och slutar 15. Huh! Jag kommer verkligen vara död imorgon, om inte annat kommer jag vara en riktig plåga.
Blir förmodligen bio imorgon, antingen public enemies eller sommaren med göran.. hm, svårt val! Men nåt av dem blir de iallafall o den andre får jag väl ta o se nästa vecka iställe :b
Nu blir det iallafall sova, trött som en korv och tröttare kommer jag att bli. Pösshaj

tripp, trapp, trull & jätten
miih saknar er brudar!


Kommentarer
Postat av: Blixt

haha va vackra vi är ;)

2009-07-31 @ 11:44:22
URL: http://frozendead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0