ett år sedan..

jag tog tåget ned mot kallekrona för att kliva in innanför marinbasens grindar, spänd, förväntansfull och nervös. jag kommer aldrig att glömma den dagen, då jag först lärde känna fröken larsson och berg. då jag tyckte gärtat o fjell var skit skumma, att jag visste att första dagen skulle bli lång, jag trött och grinig, ville bara sova.
men allt blir bra tillslut, bara efter en kort natts sömn vart det toppen och det var hur kul som helst och alla var jätte trevliga. Ulla och jag blir "vi två" och så kommer det vara de restrerande 11månaderna. Inte visste jag att lumpen skulle förändra mig och mitt liv så mycket, de visste väl ingen. både på gott och ont. men jag kan inte mer än säga att gröntjänsten var helt klart det bästa med hela lumpen och jag skulle kunna göra om den, gång på gång. sen att de inte vart soom de skulle med båten är ju surt, men inget som går att göra åt. men en sak är säkert; de är helt klart de bästa jag gjort, jag är glad att det är över och jag har fått världens bästa vänner!

Kommentarer
Postat av: Blixt

Så kul som vi har haft va det lätt värt det :D

2009-07-28 @ 10:03:50
URL: http://frozendead.blogg.se/r

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0