you belong with me

- Taylor Swift. Bra skit

Idag har det snöat, jätte mycket.
Kort och gott: DET SUGER!
Hur ska jag nu ta mig till skolan med cykel?
Kommer ju slå ihjäl mig?!
Med andra ord måste jag gå.
Kort och gott: DET SUGER!

På tisdag har jag matte-tenta.
Har jag pluggat mycket?
- Nej.
Har jag nästan glömt bort att vi har tenta?
- Ja.
Kommer det gå bra?
- Haha.
Tentan börjar 08.00, alltså måste
jag vara där senast 07.45.
Tentan ska vara i terra, långt bort
åt helvete. Jag kan inte cykla om det
är snö, för då kör jag omkull, alltså
måste jag gå. Vilket betyder att
jag måste gå 07.00.
Med andra ord: DET SUGER!
Vafan? JÄVLA ÄCKEL SNÖ FÖRSVINN!
Kom tillbaka tidigast den 23:e och
försvinn den 25:e. Perfect!


Idag vart det julshopping, jag kom hem med en julklapp och
två julkort. WOHO nu har start-skottet gått och det är bara
att fortsätta leta julklappar. Fast smart som jag är så vet jag
det mesta jag ska köpa redan ;) Sååå, de kanske blir enkelt..
Imorgon blir det matte, matte och åter matte. Jag har ångest
redan nu? Uäk, jag ska lova mig själv att aldrig mer läsa
något som har med matte att göra. Det är verkligen pisse-tråkigt.
Ge mig lite party nu istället! Skulle pigga upp såhär i mörkret.
Nej nu blir det bingen, jag är trött för en gångs skull.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0